Vinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo SliderVinaora Nivo Slider

W zakładce PLAN LEKCJI pojawił się NOWY plan lekcji, obowiązujący od poniedziałku 14 września 2020

W zakładce ŚWIETLICA znajduje się zaktualizowany harmonogram dowozów i odwozów uczniów, który obowiązuje również od 14 września 2020. 

 

b64d7b1a8fc717b6ad1fa4c53ac85131 0

b64d7b1a8fc717b6ad1fa4c53ac85131 1

Regulamin funkcjonowania Szkoy  Podstawowej w Bronikowiew czasie epidemii od 01.09.2020 1

Czytaj więcej...

list 31082020141335 1 1

Szanowni Państwo!
Rozpoczęcie Roku Szkolnego odbędzie się zgodnie z informacjami podanymi we wcześniejszym komunikacie z dnia 28 sierpnia 2020. Wszystkie informacje, dotyczące kolejnych dni, dzieci otrzymają jutro na karteczkach, podczas spotkania z wychowawcami.
Dyrektor Szkoły
Piotr Filipowicz

Rozpoczynamy nowy rok szkolny w systemie stacjonarnym z zachowaniem reżimu sanitarnego!!!

Ze względów organizacyjnych i profilaktycznych nie będzie tradycyjnej mszy świętej na rozpoczęcie roku szkolnego o godzinie 800. Kto będzie mógł dotrzeć, to zapraszamy na mszę świętą 01.09.2020 o godzinie 1800 do kościoła w Bronikowie.

 

plan na 1 września 2020 r.:

Czytaj więcej...

b45451e6daac15ccab227e1583897ecb 0

b45451e6daac15ccab227e1583897ecb 1

 

 

informacja pomoc materialna

PROJEKT ROPS ZMIANY 1

Dzięki zaprzyjaźnionemu z naszą szkołą Stowarzyszeniu Miłośników Samochodów Terenowych Raptor4x4 otrzymaliśmy z programu PEPCOLANDIA grant w wysokości 5000 zł z przeznaczeniem na budowę ogrodu sensorycznego „ścieżka zmysłów”. Mianem ogrodu sensorycznego określa się kompozycję zaprojektowaną tak, aby bodźce zmysłów były wykorzystywane celowo w znacznie większym natężeniu niż zwykle. Planowany ogród ma spełniać dwa główne kryteria: bogatość bodźców pozwalającą zachwycić kolorami, zapachami, dotykiem oraz prostotę umożliwiającą łatwość pielęgnacji. Ogród zostanie podzielony na cztery części – każdy segment ma wpływać na inne zmysły. I. Strefa smaku i zapachu – zioła czy kwiaty wydzielające intensywne, różnorodne zapachy, II. Strefa dotyku – ścieżka składająca się z pól pokrytych różnymi materiałami – np. mchem, korą, kamieniami, żwirem, szyszkami etc – przejście po takiej ścieżce na bosaka pozwoli na stymulowanie dotyku, będącego podstawą właściwego rozwoju dziecka, III. Strefa słuchu – wzdłuż ścieżki rośnie wiele drzew stanowiących schronienie niezliczonej ilości ptaków. Zawieszone dzwonki, bębny, struny, garnki to tylko niektóre z przedmiotów dostarczających bodźce dźwiękowe, z którymi zmierzy się uczestnik, IV. Strefa wzroku – krajobraz parku zmieniający swoją scenerię w zależności od pory roku, ściana z zawieszonymi kolorowymi taśmami wirującymi pod wpływem wiatru pozwolą skupić się na otaczającym świecie Ogrody sensoryczne stanowią znakomitą przestrzeń do nauki. Dzieci mogą uczyć się sadzenia i pielęgnowania roślin, mogą chodzić boso po ścieżce sensorycznej, oraz obserwować zmiany zachodzące w przyrodzie. Ponadto wzdłuż ścieżki powstaną tablice, na których opisane zostaną gatunki roślin rosnących w parku oraz zwierząt zamieszkujących okolicę.

Rada Rodziców przy Szkole Podstawowej w Bronikowie